آخرین اخبار

وزیر جنگ اسرائیل: ایران منتظر انتقام تاریخی ما باشد

وزیر جنگ اسراییل گفت: در وضعیت جنگی هستیم و حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد، انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد.

اشتراک گذاری
15 مهر 1402
کد مطلب : 8401

وزیر جنگ اسرائیل: ایران منتظر انتقام تاریخی ما باشد

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ وزیر جنگ اسراییل که در شوک ناشی از حمله زمینی، هوایی و دریایی مقاومت فلسطین است برای ترمیم روحیه نظامیان اسراییلی اعلام کرد جنگ را نخواهیم باخت.

به گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، در شرایطی که انجام عملیات «طوفان الاقصی» از صبح امروز، پوشالی بودن قدرت بازدارندگی اسراییل را به اثبات رساند، «یوآف گالانت» وزیر جنگ اسراییل این عملیات را اشتباهی بزرگ نامید و گفت: در وضعیت جنگی هستیم و حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد، انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد.

در شرایطی که اسراییل در تمامی جنگ‌های گذشته با نیرو‌های مقاومت فلسطین شکست خورده، گالانت مدعی شد در این جنگ، اسرائیل شکست نخواهد خورد.

روزنامه «تایمز اسرائیل» همچنین از درخواست برخی مساجد در قدس اشغالی برای پیوستن مردم به جهاد علیه اشغالگران خبر داد و نوشت: مردم نابلس در کرانه باختری برای ابراز خوشحالی به خیابان‌ها آمده اند.

این رسانه به نقل از منابع بیمارستانی اسراییل از بستری شدن بیش از یکصد صهیونیست در بیمارستان‌ها خبر داد و حال تعدادی از آن‌ها را وخیم گزارش کرد.


بیشتر بخوانید: تاثیر حملات موشکی حماس به اسرائیل بر منطقه چیست؟


منابع بیمارستانی در شهرک اسراییلی نشین «بئرشعبا» از پذیرش ۸۰ زخمی خبر داده اند که حال تعدادی از آن‌ها وخیم است.

منابع بیمارستانی تل آویو نیز از درمان ۱۷ اسراییل زخمی خبر داده اند که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

مراکز بهداشتی در منطقه «کاپلان» نیز از درمان ۲۱ صهیونیست زخمی خبر دادند که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع اسراییل در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و اسراییلی‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه اسراییلی‌ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع اسراییلی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویداد‌های مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، ارتش این اسراییل نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =